پلتفرم جدید ایجاد صندوق رمزنگاری شخصی
نوشته شده توسط : علیرضا

صندوق‌های رمزنگاری به عنوان "سبد"ی از دارایی‌های دیجیتال مختلف عمل می‌کنند و می‌توانند فواید زیادی را در خرید کوین‌های خاص ارائه دهند؛ مانند سهولت در مدیریت و امنیت نسبی که با تنوع ایجاد می‌شود. این پلتفرم اشاره می‌کند که خوشبختانه ایجاد و حفظ صندوق‌ها توسط خودتان به مراتب ساده‌تر شده‌ است.

پلتفرم Iconomi

این پلتفرم، که آیکونومی (Iconomi) نام دارد، قصد دارد راهی برای تمام کاربران عادی و حرفه‌ای باز کند که بتوانند به راحتی و بدون پیچیدگی‌هایی که اغلب با خدمات سنتی مثل صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF ها) همراهند با صندوق‌های رمزنگاری درگیر شوند.

راه حلی که شرکت پیدا کرده است این است که مشتریان با قرار گرفتن در معرض بیش از ۷۰ کوین، توانایی استفاده از الگوریتم "برای به حداکثر رساندن بازده" و گزینه ای برای شارژ کردن دوبارهٔ صندوق در "چند کلیک" قادر به ایجاد و مدیریت شاخص شخصی خود شوند.

دلیلی که برخی کاربران به جای کوین‌های منفرد، به صندوق‌های فعال یا منفعل مدیریتی روی می‌آورند، تنوعی است که همراه با فواید متعدد با این صندوق‌ها همراه است. همچنین کاربران مجبور نیستند انتخاب کنند که می‌خواهند کدام پروژه‌ها را در یک زمان پشتیبانی کنند.

اما در عوض می‌تواند یک پورتفولیو ایجاد کنند که پول آن‌ها را به طور هوشمندانه به ارزهای از پیش تعیین‌شده تبدیل کند. یک موهبت دیگر این است که تنوع آن نوعی محافظت را در برابر نوسانات بازار که یک خطر شناخته شده در بازار رمز ارزها است ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: معاملات بیت کوین چگونه کار می‌کند؟

در حالی که، معمولا کاربران باید به دنبال همچین خدماتی از یک موسسه باشند و با این حال با محدودیت‌هایی نظیر عدم کنترل بر نحوهٔ مدیریت پول روبرو شوند، آیکونومی به صورت داوطلبانه این خدمات را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

 با سیستم آیکونومی هر کسی می‌تواند تمام توان خود را حفظ کند و نه تنها سبد پروژه‌های خود را برای پشتیبانی فراهم کند، بلکه استراتژی‌های خود را برای تعادل دوباره شاخص خود تعریف کند.

به دنبال کارشناسان

برخی افراد ممکن است نخواهند کنترل کامل بر روی صندوق خود داشته باشند، در این صورت آیکونومی گزینه‌های بسیاری دارد. با ارائه مجموعه‌ای از سبدهایی که به طور فعال توسط متخصصان آیکونومی مدیریت می‌شود، کاربران می‌توانند از فردی پیروی کنند که استراتژی خودش را دارد و می‌تواند صندوق را بدون هیچ مشکلی از سوی کاربر مدیریت کند.

برخی افراد ممکن است نخواهند کنترل کامل بر روی صندوق خود داشته باشند، در این صورت آیکونومی گزینه‌های بسیاری دارد. با ارائه مجموعه‌ای از سبدهایی که به طور فعال توسط متخصصان آیکونومی مدیریت می‌شود، کاربران می‌توانند از فردی پیروی کنند که استراتژی خودش را دارد و می‌تواند صندوق را بدون هیچ مشکلی از سوی کاربر مدیریت کند. در مصاحبه اخیر Crypto Noticias، با Tim M. Zagar، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت آیکونومی، وی در مورد فواید همکاری با متخصصان شرکت و اینکه چگونه می‌توانند به مبتدیانی که نمی‌دانند چه می‌خواهند کمک کنند، بحث و تبادل نظر کرد.

متخصصان آیکونومی رمز ارزها را انتخاب می‌کنند و براساس موقعیت بازار، صندوق کاربر را برای او مدیریت می‌کنند. کاربران بدون انجام کوچکترین کاری زحمتی در هرجا و هر لحظه می‌توانند حسابشان را پیگیری کنند. Zagar

اگر کاربران بخواهند همه چیز را خودشان مدیریت کنند، آیکونومی به آن‌ها اجازه می‌دهد که صندوق جدیدی را تنظیم کنند و کوین‌های مورد نظرشان را انتخاب کنند و اولین خرید خود را در کسری از ثانیه انجام دهند. اگر کاربری در استراتژی خود اعتماد به نفس داشته باشد، می‌تواند از دیگران دعوت کند که در شاخص وی شرکت کنند و حتی هزینه مدیریت خود را تا ۱۰ % تعریف کند.

یک پلتفرم با حمایت مقرراتی

چیزی که خیال خیلی از کاربران را راحت می‌کند این است که آیکونومی مستقر در بریتانیا، اخیرا دفترچه راهنمایی دارد که توسط اداره بازار مالی (FMA) لیختن اشتاین تایید شده‌ است و این بدان معناست که این شرکت در حال حاضر چارچوب قانونی مشخصی برای عملکرد خود دارد. این امر منجر به ایجاد یک شرکت مادر به نام Iconomi AG برای تمام خدمات و صدور یک پیشنهاد امنیتی با عنوان Profit Participation Securities (اوراق بهادار سود مشارکت) شده است.

آیکونومی می‌گوید که سخت تلاش کرده تا اطمینان حاصل کند که در دستورالعمل‌های روشن و شفاف عمل می‌کند تا کاربران بتوانند به یکپارچگی و آینده پلتفرم مطمئن باشند. علاوه بر این، این تیم اطمینان حاصل کرده‌است که هر کاربر نه تنها می‌تواند آگهی‌های آیکونومی را بررسی کند، بلکه می‌تواند به تاریخچه گزارش مالی شرکت نیز دسترسی داشته باشد.

بنا به دلایل دسترسی پذیری، پلتفرم فعلی فقط سپرده‌ها را به صورت بیت کوین، اتر و یورو ارائه می‌دهد. این مساله به این حقیقت اشاره می‌کند که بیت کوین، اتر و یورو بالاترین نقدینگی را دارند و اینکه در حال حاضر اروپا جایی است که پایگاه اکثر کاربران از آن نشات می‌گیرد. 

 

در آینده، ما به دنبال افزودن سایر ارزها هستیم.Zagar

 





:: برچسب‌ها: صندوق رمزنگاری شخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: